مستر سئو

  • ۰
  • ۰

سیلوریت

گروه صنعتی سیلوریت تولید کننده رنگ پودری با کیفیت برای مصارف مختلف و دارای خدمات پس از فروش می باشد و آماده همکاری با انواع واحدهای صنعتی و تولیدی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

در میان رنگهای مختلفی که امروزه در تولید محصولات مختلف استفاده می شود ، می توان با اطمینان گفت که رنگ پودری یکی از محبوب ترین ها خواهد بود. این رنگ ها به دلیل خواص ویژه ای که دارند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می گیرند و جایگزین انواع رنگ ها شده اند.

رنگها در بسیاری از محصولات مورد استفاده مردم استفاده می شود. استفاده از رنگ های مناسب در تولید محصولات مختلف باعث می شود زیبایی آنها به میزان قابل توجهی افزایش یابد و مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید محصولات داشته باشند. در حال حاضر رنگها از نظر ترکیب و نوع تولید به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که صنایع مختلف با توجه به نیاز خود می توانند آنها را تولید کنند.

رنگهای پودری دارای تمام خواص مورد نیاز برای رنگ آمیزی محصولات صنعتی خواهند بود و علاوه بر این بسیاری از آثار مخرب رنگهای مایع را روی محصولات کاهش می دهند. این امر باعث افزایش شدید استفاده از این رنگ ها در سال های اخیر شده است. در ادامه به رنگ های پودری بیشتر توجه می کنیم.

رنگ پودری بر اساس نوع رزین شامل انواع مختلفی مانند: اپوکسی ، پلی استر ، پلی اورتان و… می باشد که هر کدام کاربردها و خواص ویژه خود را دارند. همچنین ، طبق فرمول بندی ، رنگهای پودری می توانند طیف براق ، نیمه براق ، مات را ایجاد کرده و یا یک زیرانداز صاف ، بافت دار ، چکش ، چرم و رنگ ایجاد کنند.

 

منبع: silverit

  • ۰۰/۰۶/۱۴
  • مستر سئو

رنگ پودری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی