مستر سئو

  • ۰
  • ۰

ساخت وب اپلیکیشن

به برنامه‌ها و اپلیکیشن هایی که به کمک وب اجرا می‌شوند با دسترسی به اینترنت می‌توان از آن‌ها استفاده نمود اپلیکیشن های کامل تحت وب گفته می‌شود.

یکی از نمونه های وب اپلیکیشن، ساخت وب اپلیکیشن با php است که کاملا تحت وب می باشد. برای ساخت وب اپلیکیشن باید از برنامه نویسی اختصاصی برای این کار استفاده نمود.

 

هزینه ساخت وب اپلیکیشن

برای ساخت وب اپلیکیشن و طراحی آن، نمی توان هزینه مشخصی تعریف کرد و هزینه طراحی وب اپلیکیشن بر طبق نیازهایی که مشتری از برنامه دارد مشخص می شود. جهت تعیین هزینه ساخت و طراحی وب اپلیکیشن با گروه برنامه نویسی لاراولیا ارتباط برقرار نمایید.

 

ساخت وب اپلیکیشن کار آسانی نمی‌باشد برای اینکه یک اپلیکیشن خوبی برای کسب‌وکار طراحی شود نیاز به اطلاعات دقیق می‌باشد که این اطلاعات دقیق و داده‌ها باید تحلیل شود و متناسب با کسب‌وکار و کاربران، اپلیکیشن را طراحی کرد. یکی از نمونه‌های موفق این اپلیکیشن ها که متناسب با مشتریانی که دارد طراحی‌شده و همچنین بر اساس اطلاعات دقیق می‌باشد، اپلیکیشن دی جی کالا (Digikala) است.

 

منبع: ساخت وب اپلیکیشن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی